Όριο παρακολούθησης 300 blog! Τι να κάνω;(2ο μέρος)

Οι τρόποι που ακολουθούν έχουν μια σημαντική προϋπόθεση: Το blog που θέλετε να παρακολουθήσετε (έστω το 301ο), πρέπει να έχει το αντίστοιχο γκατζετάκι για Google+ ή Facebook. Αν δεν τα έχουν, δε μπορείτε να κάνετε τίποτα, παρά μόνο να τους παρακολουθείτε με τον πρώτο τρόπο που σας έδειξα, δηλαδή χωρίς να φαίνεστε. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο εν λόγω blog, αφήνοντας σχόλια. Επιπλέον εννοείται ότι πρέπει κι εσείς να έχετε λογαριασμό στο G+ ή στο Facebook.


2ος τρόπος:
                       
Τον συνιστώ μόνο αν έχετε αναβαθμίσει ήδη σε Google+ και το χρησιμοποιείτε τακτικά. Αν ξεκινήσετε τώρα με το Google+, ίσως σας πάρει αρκετό χρόνο να δικτυωθείτε. Επιπλέον, το βρίσκω αρκετά δύσχρηστο και εκνευριστικό. Τέλος πάντων, έχει κάποια θετικά, επειδή ανήκει στην ίδια εταιρία με το blogger, και αν επιμένετε να το χρησιμοποιείτε, κάντε τα εξής απλά:

1) Μπείτε σε ένα blog που σας ενδιαφέρει.
2) Αντί να αναζητήσετε το μπλε κουμπάκι "Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου", αναζητήστε αυτό το κόκκινο κουμπάκι. Αν είστε τυχεροί θα το βρείτε. Πατήστε το και voila. Παρακολουθείτε το 301ο σας blog, μέσω του προφίλ σας Google+ που έχει όριο 5000 παρακαλώ!

Για να μπορούν να δουν όλοι ότι είστε μέλος, πρέπει ο διαχειριστής του blog αυτού, να έχει προσθέσει ιδανικά το gadget "Followers on Google+" που θα μοιάζει κάπως έτσι. Εννοείται φυσικά ότι οι φατσούλες που φιλοτέχνησα δίπλα είναι εικόνες προφίλ στο Google+!
Αν πατήσετε "Follow", κάπου ανάμεσα σ' αυτές θα είναι και η δική σας. Όποιος πατάει το δικό σας εικονίδιο, θα μεταφέρεται αυτόματα στο προφίλ σας του G+, επομένως καλό είναι να έχετε εκεί ένα σύνδεσμο για το blog σας.

3ος τρόπος:

Αν δεν υπάρχει Google+ στο blog, ίσως υπάρχει Facebook! Πατήστε το γνωστό σε όλους μας "like". Από εδώ και πέρα, παρακολουθείτε το blog με το προφίλ σας του Facebook.
Όπως και με το G+, εδώ θα φαίνεται το όνομα και η εικόνα που χρησιμοποιείτε στο Facebook. Τις ειδοποιήσεις θα τις λαμβάνετε στο Facebook και όχι στο blogger, φυσικά.





Καταλαβαίνετε ότι οι επιλογές είναι αρκετές, αλλά δυστυχώς, δεν αφιερώνουν όλοι οι bloggers χρόνο για να φτιάχνουν σελίδες στο Google+ και στο Facebook, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν το ιστολόγιό τους. Καλώς ή κακώς, όμως, αυτό είναι το μέλλον της κοινωνικής δικτύωσης και πρέπει να συμβαδίζουμε. 
Σημείωση: Το μπλε κουμπάκι ""Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου", ανήκει στην υπηρεσία Google Friend Connect, που καταργήθηκε το 2011 και χρησιμοποιείται πλέον αποκλειστικά στο blogger. Αυτή η υπηρεσία ήταν κάτι σαν πρωτόγονη μορφή του Google+ ,και στην προσπάθεια της να προωθήσει το νέο της προϊόν, η Google την απέσυρε. Ωστόσο, παραμένει αποκλειστικά για τους χρήστες του blogger.
Προσοχή: μέσω του GFC, μπορείτε να γίνετε μέλος σε απεριόριστα ιστολόγια, αρκεί να χρησιμοποιείτε το "μπλε κουμπάκι" του καθενός για να γίνετε μέλος. Το πρόβλημα είναι ότι στην αρχική σας σελίδα, δε θα  βλέπετε τη ροή δεδομένων παρά μόνο των 300 πρώτων blog που παρακολουθείτε. Αυτό οφείλεται στην περιορισμένη λίστα ανάγνωσης του blogger και όχι στο GFC.

Σχόλια

  1. καλημερα και καλο μηνα!!!μετετρεψα το προφιλ μου σε google+ αλλα τωρα φαινομαι με το ονομα μου οπως και στα σχολια,μπορω να το αλλαξω να το κανω με την ονομασια του Blog μου;φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Όπως βλέπω, το άλλαξες το όνομα στο Google+ και πολύ καλά έκανες! Ένα από τα πολλά εκνευριστικά του google+, να δείχνει το πραγματικό σου όνομα! Εγώ δεν το έχω πάρει απόφαση ακόμα να το αλλάξω σε + αν και κάποια στιγμή μου φαίνεται η google θα μας αναγκάσει με κάποιον τρόπο. Αν αλλάξεις γνώμη και θες πίσω το παλιό προφίλ blogger, έχεις περιθώριο να το κάνεις μέσα σε 30 μέρες!

      Διαγραφή
    3. το αλλαξα μιας και ειμαι στην αρχη να μαθω κατευθειαν να χειριζομαι αυτο!!παρε και ενα βραβειο απο εμενα μιας και μας δινεις τοσο χρησιμες συμβουλες!!http://craftlandgr.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2.html φιλια

      Διαγραφή
    4. Σ' ευχαριστώ πολύ, το έστειλα ήδη prive σε -περίπου- 10 φίλες. Ελπίζω να το έχουν λάβει!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!Πολύ ωραία και χρήσιμη ανάρτηση!Δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει όριο γιατί ήδη παρακολουθώ 463 μπλόγκς και κάποια στιγμή παρακολουθούσα πιο πολλά χωρίς πρόβλημα ορίου.Ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό σε κάποιους αλλά όχι σε όλους;Λες να έχω κι εγώ πρόβλημα στο μέλλον και να έχω το όριο των 300 μπλόγκς;Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από μένα! Πιστεύω ότι έχεις ξεπεράσει τα 300 blog γιατί είσαι μέλος -απ' ότι είδα στο προφίλ σου- από το 2009, και τότε δεν υπήρχε το όριο, ούτε είχε καταργηθεί το GFC!
      Όσα blog παρακολουθούσες μέχρι πέρυσι το Μάρτη που έγινε η συγχώνευση, τα έχει κρατήσει, αλλά αν πας στη "Διαχείριση Blog που παρακολουθώ"(γραναζάκι δίπλα από "Προβολή στον Αναγνώστη Google") θα παρατηρήσεις ότι όσα blog παρακολουθούσες μέχρι τότε τα παρακολουθείς τώρα ως Ανώνυμος!!! Επομένως αν αφαιρέσεις τον αριθμό αυτών των blog, από τα 463 θα δεις πόσα σου μένουν ακόμα.
      Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα πολύ! Αν δε με ρωτούσες κι εγώ δε θα το παρατηρούσα!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα!Άργησα λίγο αλλά ήρθα πάλι!Το παρατήρησα αυτό που μου είπες και δεν φαίνετε να παρακολουθώ κανένα μπλόγκ ανώνυμα, όλους δημόσια!Μάλιστα επισκέφτηκα και μερικά απο τα πρώτα μπλόγκς στα οποία είχα γραφτεί αναγνώστης και φαίνετε το προφίλ μου κανονικά!Ίσως παίζει ρόλο το οτι εχω αλλάξει φωτογραφία προφίλ και το πως θα εμφανίζεται το όνομα μου 2-3 φορές απο τότε!Δεν ξέρω!Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Χμ! Ενδιαφέρον αυτό που μου λες! Τι να πω, είσαι τυχερή! Αν μάθω τίποτα νεότερο, θα ενημερώσω!

      Διαγραφή
  3. Ααααααααααα...........Εσύ ξέρεις πολλά!!!!!!!!!!!Για να σ'έχω από κοντά...!!!

    ΥΓ: Εμένα δε μου εμφανίζεται ρυθμίσεις δίπλα απο τα ονόματα των μπλογκς για να διαγράψω όσα δεν θέλω πια! Μήπως κοιτάω λα΄θος; Που πρέπει να πατήσω αρχικά για να δω τα μπλογκς που παρακολουθώ γιατί εγώ πατάω πάνω στο Β του μπλογκερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Μαρίνα! Καλωσήρθες!
      Για δες εδώ μια παλιότερη ανάρτηση: http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9714.html
      Πρέπει να πατήσεις στο γραναζάκι, δίπλα από τη φράση: Προβολή στον αναγνώστη Google. Θα σε βγάλει σε μια σελίδα που λέει Διαχείριση Ιστολογίων που παρακολουθώ. Εκεί έχει τον αριθμό όλων των ιστολογίων που παρακολουθείς και με τις ρυθμίσεις δίπλα από το καθένα, μπορείς να τα διαγράψεις αν θες.

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Λίνα!!! Το ξέρω σε έχω ζαλίσει αλλά να ξέρεις ότι γράφεις εγώ το τηρώ κατά γράμμα!!! Είμαι fun σου... Βέβαια τώρα έχω και άλλη απορία, εγώ στέλνω ένα μήνυμα σε ένα άλλο blog και μου απαντάει μετά από κάποιες μέρες, μπορεί και να με ρωτάει και κάτι, εγώ όμως δεν μπορώ να το δω από κάπου ότι έχω απάντηση!!! Πιστεύω να μην σε μπέρδεψα...Επομένως πως μπορώ να βλέπω τις απαντήσεις των σχολίων μου που αφήνω σε άλλο blog;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου, φυσικά και δε με έχεις ζαλίσει! Ειδικά αφού είσαι και φαν, χεχε! Η επόμενη ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε σένα, γιατί πιστεύω ότι η ερώτησή σου απασχολεί αρκετούς!

      Διαγραφή
  5. ΛΙΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ!!!
    ΕΓΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ 936 ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ!!
    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ;
    ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΛΟΥΘΗΣΗ ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΑ , ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ.
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ!!
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΞΥΠΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον αυτό, κορίτσια!
      Κάπου διάβασα ότι το όριο ισχύει μόνο γι' αυτούς που ακολουθούν blog με τη διαδικασία "Προσθήκη" στη λίστα ανάγνωσης, αλλά δεν το πολυπίστεψα, είναι η αλήθεια, γιατί δε νομίζω ότι το κάνει κανείς αυτό!
      Τι να πω, ας μας πουν όσοι έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με το πρόβλημα, με ποιον τρόπο προσθέτουν ιστολόγια στη λίστα τους!
      Εγώ είμαι ακόμη στα 150 περίπου, οπότε δεν έχω προσωπική εμπειρία! Όταν φτάσω τα 300 θα σας πω!

      Διαγραφή
    2. Έτσι παρακολουθώ εγώ..με τη διαδικασία "προσθήκη"...λες αυτό να φταίει?

      Διαγραφή
    3. Με έσωσες πάντως και σε ευχαριστώ πολύ...μόλις δοκίμασα τον άλλο τρόπο και μπορώ να γίνω μέλος!

      Διαγραφή
    4. Τώρα, πιστεύω, λύθηκε το μυστήριο με τη δική σας βοήθεια και τα πολύτιμα σχόλια σας!! Σίγουρα αυτό θα έφταιγε! Άρα τώρα, πιστεύω ότι θα μπορείς να παρακολουθείς όσα ιστολόγια θέλεις, Μαρία μου! Πολύ χάρηκα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;