Πόσος χώρος για φωτογραφίες μου απομένει;

Ερώτηση: Πόσο χώρο έχω στο blog μου για να ανεβάσω φωτογραφίες;

Απάντηση: Μεγάλο ερώτημα. Λοιπόν: Το Google σας προσφέρει 5GB (μέχρι τον Απρίλιο του 2012 ήταν 1GB) χώρο για να ανεβάσετε τις φωτό σας σε συνεργασία με το picasa. Επομένως, ό,τι έχετε ανεβάσει είναι εκεί και έχετε λογαριασμό χωρίς να το γνωρίζετε. Τώρα, μη σας φαίνεται λίγο! 5GB σημαίνει ότι μπορείτε να ανεβάσετε 17475 εικόνες των 300ΚΒ η κάθε μια!!! Πολύ μεγάλος αριθμός! Ωστόσο, ξέρω ότι οι φωτογραφίες σας είναι αρκετά μεγαλύτερες, περίπου 2 ή 3 ΜΒ. Αν ανεβάζετε συνέχεια φωτογραφίες μεγέθους 3ΜΒ τότε μπορείτε ανεβάσετε περίπου 1700 φωτογραφίες. Και πάλι αρκετές.
Ωστόσο το ερώτημα ήταν άλλο: Πώς θα δω πόσο χώρο έχω ακόμη; Αν είστε συνδεδεμένοι με το λογαριασμό σας google (το πιο σύνηθες) ακολουθήστε αυτό το link. Αριστερά, εκεί που λέει "Δωρεάν", σας λέει πόσος χώρος σας έχει μείνει.

Εναλλακτικός τρόπος: Μπείτε στο λογαριασμό σας Picasa. To γράφει κάτω - κάτω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;