Δε φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου (3ο μέρος)

Γεια σας, φίλες και φίλοι bloggers! Ήρθε η ώρα, για την τρίτη και τελευταία ανάρτηση, σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.
Για τις δυο προηγούμενες αναρτήσεις δείτε:

Δε φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου (1ο μέρος)
Δε φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου (2ο μέρος)

Ωστόσο, πριν ξεκινήσω, ίσως πρέπει να κάνω μερικές διευκρινίσεις, γιατί νομίζω ότι κάποιοι μπερδευτήκατε!

Τι είναι το προφίλ μου;
Όταν κάνω κλικ στο εικονίδιό μου, -οπουδήποτε το βρω-, είτε στη λίστα αναγνωστών κάποιου τρίτου, είτε στο blog μου, εμφανίζεται το προφίλ μου.
Εδώ αριστερά, βρήκα το εικονίδιο μου(linaaaap) στη λίστα αναγνωστών του blog Ταινιολογίες.
Όταν κάνω κλικ επάνω του, θα μου εμφανίσει το προφίλ μου.




Σε αυτό το προφίλ, δεν υπάρχει πρόβλημα. Οι σύνδεσμοί μου φαίνονται.






















Σε αυτό το προφίλ, υπάρχει πρόβλημα. Οι σύνδεσμοί μου, δε φαίνονται. 
Πώς θα με βρει κάποιος; Αυτό, πρέπει να το διορθώσω εγώ, η linaaap δηλαδή.
Ελπίζω, να έγινε κατανοητό, πλέον το πρόβλημα και τώρα πάμε για τη τρίτη λύση. Όπως σας είπα, αν δεν εμφανίζονται οι σύνδεσμοί σας στο προφίλ σας, αυτό 99% σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε το προφίλ Google και όχι του Blogger. (Γιατί θέλοντας και μη, όλοι οι bloggers έχουμε αυτά τα δύο προφίλ). 
Σας έχω δείξει ως τώρα, 

Μια άλλη πιθανότητα, είναι να έχετε αποκρύψει τα ιστολόγιά σας, από το προφίλ του blogger. Πάμε να τα επανεμφανίσουμε.

Πάμε να επεξεργαστούμε το προφίλ του blogger. Αυτό το βρίσκουμε εκεί που βλέπετε 
στην εικόνα. Πατάμε το βελάκι...

και μετά το σύνδεσμο Προφίλ Blogger













Πατάμε Επεξεργασία... 

Επιλογή Ιστολογίων προς Εμφάνιση













Εδώ φαίνεται καθαρά το πρόβλημα. Αν δεν είναι επιλεγμένο το blog μας, σημαίνει ότι δεν εμφανίζεται στο προφίλ του Blogger. Βέβαια, αν σας συμβαίνει αυτό, λογικά το κάνατε 
εσείς στο παρελθόν, γιατί από προεπιλογή, τα εμφανίζει όλα. Πάντως ελέγξτε και αυτή 
την πιθανότητα. 
Εννοείται ότι από εδώ, αντίστροφα, μπορείτε να αποκρύψετε από το προφίλ σας κάποιο
 blog που δε θέλετε να φαίνεται, ξετσεκάροντας το.




























Αυτά ήταν όλα. Μετά απ' όλα αυτά, αποκλείεται να μην εμφανιστεί το blog σας στο προφίλ σας. Εννοείται ότι αυτό είναι απολύτως απαραίτητο, αν θέλετε να έχουν όλοι άμεση πρόσβαση στα ιστολόγιά σας και να αυξήσετε τους αναγνώστες σας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;