Ειδοποίηση για νέα σχόλια σε άλλο blog

Η φίλη μας η Σόφη, αναρωτήθηκε:
 Κάνω σχόλιο σε ένα blog. Πώς θα ειδοποιηθώ όταν κάποιος μου απαντήσει;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι και μάλιστα είναι μπροστά στα μάτια μας! Απλώς είναι γραμμένοι στα... αλαμπουρνέζικα!

1ος τρόπος: Ναι, είναι τόσο απλό! Αν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου", το blogger θα σας στείλει email ειδοποιώντας σας για τα σχόλια αυτής της ανάρτησης, από εδώ και στο εξής! Όταν λάβετε την απάντηση που περιμένατε, μπορείτε να κάνετε "Κατάργηση Εγγραφής".




2ος τρόπος: Αν χρησιμοποιείτε το Mozilla Firefox, μπορείτε να κάνετε εναλλακτικά κλικ στο σύνδεσμο Εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (Atom). Ο Mozilla θα δημιουργήσει ένα σελιδοδείκτη στην κεντρική του σελίδα, στον οποίο θα εμφανίζονται τα νέα σχόλια της ανάρτησης. (Το Chrome δεν υποστηρίζει τη συγκεκριμένη υπηρεσία, τουλάχιστον, όχι σ' εμένα).





Πανεύκολο; Το ίδιο μπορείτε να κάνετε φυσικά και με τα σχόλια στις δικές σας αναρτήσεις.
Φιλιά!

Σχόλια

  1. Λίνα μου πόση βοήθεια μου προσφέρεις σε μένα την άσχετη δεν ξέρεις ,ευχαριστώ και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ χρησιμο και αυτο κ γλυτωνουμε κ χρονο!!!φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίνα σε ευχαριστώ που μου λύνεις τις απορίες μου... Ήταν πραγματικά πολύ εύκολο και όντως μπροστά στα μάτια μας!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!Πολύ χρήσιμες πληροφορίες!Ευχαριστούμε!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας προσφέρεις.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΒΑΛΕΣ 4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ 4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚ.
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ , ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΕΤΣΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ, εδώ μπαίνουμε σε λίγο δύσβατα μονοπάτια, Ρένα μου! Εγώ το έφτιαξα με κώδικα, αλλά μπορώ να σας τον δώσω και να τον χρησιμοποιήσετε σχεδόν αυτούσιο, με τις απαραίτητες αλλαγές για την κάθε περίπτωση, φυσικά. Θα τον ανεβάσω κάποια στιγμή και περιμένω αντιδράσεις!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χρήσιμα. Και εγω είχα αυτη την απορία για τα σχολια σε αλλα μπλοκς. Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;