Διόρθωσέ το: Προσθέστε συνδέσμους στις εικόνες της πλαϊνής στήλης

εικόνα διόρθωσέ το
Ώρα για μάθημα αρχαρίων, φίλοι μου!
Κάτι απλό που δυσκολεύει πολλούς: η εικόνα της πλαϊνής στήλης και ιδίως ο σύνδεσμος στον οποίο πρέπει αυτή να οδηγεί! 
Τις περισσότερες φορές, όταν η εικόνα μας προέρχεται από ένα άλλο blog, ή ιστοσελίδα, πρέπει να της προσθέσουμε ένα σύνδεσμο που να οδηγεί στην αρχική της θέση στον ιστό. Ο αναγνώστης μας, όταν βλέπει στην πλαϊνή μας στήλη μια όμορφη εικόνα που διαφημίζει για παράδειγμα ένα giveaway από το "Χωρίς Ειρμό", θέλει φυσικά να λάβει και αυτός μέρος. Και περιμένει ως αυτονόητο να κάνει κλικ στην εικόνα και να οδηγηθεί απευθείας στο "Χωρίς Ειρμό".
Έλα μου ντε, όμως που πολλές φορές κάνει κλικ και δε γίνεται τίποτα! Τζάμπα η διαφήμιση! Το έχω παρατηρήσει σε αρκετά blog, γι' αυτό φίλοι μου, όσοι έχετε παραλείψει συνδέσμους, ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ!
Περιπτώσεις όπου είναι απαραίτητο η εικόνα μας να οδηγεί σε κάποιο άλλο blog/site:
1) Διαγωνισμός
2) Βραβείο
3) Ανάρτηση άλλου blog
4) απλά δανειστήκαμε την εικόνα επειδή μας άρεσε αλλά πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στον ιδιοκτήτη της.

Δε χρειάζεται να φτιάξω νέο tutorial, γιατί έχω μιλήσει παλιότερα για το θέμα, στην ανάρτησή μου:
 Επισκεφθείτε την και ακολουθήστε τις οδηγίες, για να προσθέσετε συνδέσμους σε όλες τις υπάρχουσες εικόνες σας που δεν έχουν και να το ξέρετε και για τις επόμενες φορές!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;