Πώς ανεβάζω τις εικόνες μου στο Photobucket;

Το Photobucket είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με το Picasa. Δηλαδή, σας δίνει χώρο για τις εικόνες σας, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο blog σας ή σε οποιαδήποτε σελίδα σας.
Οπότε, όταν και αν μας τελειώσει ο χώρος στο Picasa, μπορούμε να συνεχίσουμε να ανεβάζουμε αλλού τις φωτογραφίες μας.
Το Photobucket προσφέρει 2GB δωρεάν, ενώ για περισσότερο, πρέπει και εκεί να πληρώσετε. Η διαδικασία εδώ δεν είναι αυτόματη, επειδή δεν υπάρχει επίσημη συνεργασία με το Blogger.

Άρα, μπαίνετε...




...φτιάχνετε λογαριασμό...


...ανεβάζετε φωτογραφίες...




...και τις τοποθετείτε στο blog σας με τον τρόπο που φαίνεται πιο κάτω. Μάλιστα, δε χρειάζεται να κάνετε δεξί κλικ στην εικόνα, αφού δίπλα από κάθε μία, υπάρχει το ακόλουθο μενού, και με ένα απλό αριστερό κλικ επάνω στη διεύθυνση, αντιγράφεται αυτόματα...


                                                   και μπορείτε να την επικολλήσετε.


Εγώ φυσικά, επειδή είμαι καινούργια στην παρέα, έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστο χώρο από το Picasa. Oπότε δε χρειάζομαι ακόμα επιπλέον χώρο. Ωστόσο, έκανα τη διαδικασία ειδικά για εσάς και η παρακάτω τυχαία (δική μου) φωτογραφία μας έρχεται κατευθείαν από το Photobucket.

Βλέπετε καμία διαφορά; 
Μην ξεχνάτε ωστόσο, να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες μικρού μεγέθους. Η συγκεκριμένη στον υπολογιστή μου καταλαμβάνει μόνο 146kb. Σας φαίνεται μικρή ή χαμηλής ποιότητας; Όχι! Και πόσες  φωτογραφίες των 146 Kb μπορώ να ανεβάσω στα 2 δωρεάν gb του photobucket; 14.364!!!

Τέλος, θέλω να τονίσω ότι υπάρχουν πολλές αντίστοιχες ιστοσελίδες που φιλοξενούν εικόνες, όπως το ImageShack, το Tinypic κ.α., με κάποιες διαφορές μεταξύ τους, όσον αφορά στους όρους χρήσης και στο μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου.

Σχόλια

  1. Καλησπέρα! Πολύ καλές οι συμβουλές σου και τις δείχνεις πολύ κατανοητά μπράβο!!
    Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το picasa και διάβασα την άλλη σου ανάρτηση με τους τρόπους να μικρύνεις τις φωτογραφίες αλλά προς το παρόν επέλεξα το photobucket ως προσωρινή λύση! Ευχαριστώ πολύ!
    Καλή Πρωτομαγιά και καλό Πάσχα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απορία νούμερο 876 : Πως βάζεις τα giveaway των άλλων αριστερά στην σελίδα σου και πατάμε επάνω ???? (όλο απορίες έχω στο τέλος θα με διώξεις!!! ) φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;