Διόρθωσέ το! Δε βρίσκουν το Blog μου

 Καλησπέρα σε όλους!
Όλο και περισσότεροι πλέον επιλέγουν το προφίλ Google+, πράγμα που επηρεάζει το blog τους και αν δεν το χειριστούν σωστά, δυστυχώς προς το χειρότερο!
Αν χρησιμοποιείτε το προφίλ Google+ στο blog σας, σημαίνει ότι αυτό το προφίλ εμφανίζεται όταν κάποιος κάνει κλικ στην εικόνα που φαίνεται όταν σχολιάζετε ή ακολουθείτε ένα άλλο ιστολόγιο.


Τσεκάρετε πρώτα όλοι αν φαίνεται το blog σας στο προφίλ σας, κάνοντας ένα απλό κλικ στο εικονίδιο/όνομα του προφίλ σας,
α) είτε σε κάποιο σχόλιο,
β) είτε στο gadget GFC κάποιου άλλου blog,
γ) είτε στο προφίλ σας, στο gadget "Σχετικά με εμένα".
δ) Οπουδήποτε αλλού εμφανίζεται το όνομά σας.

Παλιότερα σας δείξει πώς να εμφανίσετε το blog σας στο προφίλ σας, κάτι πολύ σημαντικό για κάθε blogger!
Αν δεν εμφανίζεται το blog σας στο προφίλ σας, δε θα μπορούν να βρίσκουν τη σελίδα σας, όσοι για παράδειγμα ακολουθείτε και θέλουν να σας ακολουθήσουν και αυτοί!
Ούτε κάποιος που είδε ένα σχόλιό σας σε ένα άλλο ιστολόγιο και θέλει να ρίξει μια ματιά και στο δικό σας!

Τσεκάρετε αν χρησιμοποιείτε στο blog σας το προφίλ του Google+ ή του Blogger.

Αν χρησιμοποιείτε το προφίλ Google+ τότε:
α) το εικονίδιο αυτό θα φαίνεται στο κάτω δεξιά μέρος της εικόνας του προφίλ σας (όχι απαραίτητα)
β) όταν κάνετε κλικ στην εικόνα σας, θα εμφανίζεται ένα παράθυρο:
Κάντε κλικ στο όνομα του προφίλ σας. Αν σας πάει κατευθείαν στο Google+ τότε χρησιμοποιείτε αυτό το προφίλ. Αν βέβαια από κάτω φαίνονται οι σύνδεσμοί σας, όπως στην εικόνα, τότε, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Προφίλ Blogger

Αν χρησιμοποιείτε ακόμα το προφίλ blogger, το προφίλ σας θα είναι κάπως έτσι. Βλέπετε την επικεφαλίδα τα ιστολόγιά μου; Αυτό είναι μία ένδειξη ότι χρησιμοποιείτε το προφίλ blogger.
Εδώ βλέπετε ότι τα τρία blog μου εμφανίζονται κανονικά. Όποιος θέλει μπορεί να τα βρει άμεσα.
Αν δε φαίνονται τα blog σας, επισκεφθείτε την παρακάτω ανάρτηση για να διορθώσετε το πρόβλημα.
Δε φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου (3ο μέρος)

 Προφίλ Google+

Αν χρησιμοποιείτε Google+, ο χρήστης μόλις κάνει κλικ στο εικονίδιο ή το όνομα του προφίλ σας, θα οδηγείτε απευθείας στο προφίλ Google+. θα έχετε ήδη καταλάβει ότι δεν είναι εύκολο να οδηγηθεί κάποιος στο blog σας από εκεί. Πρέπει:
α) Να βάλετε το σύνδεσμο για το Blog σας στην καρτέλα Πληροφορίες.




Οι οδηγίες είναι ίδιες όπως και παλιότερα με το απλό προφίλ Google και θα τις βρείτε στην παρακάτω ανάρτηση.
Δε φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου (2ο μέρος)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;