Πώς αδειάζω χώρο για νέες φωτογραφίες;


Σημαντικό update 2016: Τα πράγματα με το Picasa έχουν αλλάξει. Για την νεότερη σχετική ανάρτηση δείτε εδώ!

Όπως υποσχέθηκα στη φίλη μας Ρένα, αλλά και για να απαντήσω στις απορίες της Funky Monkey θα σας δείξω πώς να σβήσετε και να μικρύνετε τις ήδη αναρτημένες φωτογραφίες σας από το blog σας, για να εξοικονομήσετε χώρο για τις νέες σας δημιουργίες.
Μετά από πολλή έρευνα είμαι 99% σίγουρη ότι είναι ο πιο γρήγορος και μάλλον ο μοναδικός τρόπος για να αλλάξεις κάτι που έχει ήδη ανέβει και αναρτηθεί.
Θα πρέπει η διαδικασία να γίνει με προσοχή, για να μη μπερδευτούμε και χάσουμε τις εικόνες μας. 
Δεν είναι δύσκολο, αλλά δεν πρέπει να γίνει βιαστικά όπως θα καταλάβετε κι εσείς στην πορεία.

Σημείωση: Όπως έχουμε ξαναπεί, οι φωτογραφίες μας δε βρίσκονται πουθενά στο blogger, αλλά στο Picasa Web Albums, στο οποίο έχουμε λογαριασμό χωρίς συχνά να το ξέρουμε. Άρα:

1ο βήμα:  Πηγαίνουμε στο Picasa Web Albums. Αν δε μας συνδέσει αυτόματα, κάνουμε σύνδεση με το Όνομα χρήστη και τον Κωδικό μας του Google, δηλαδή τα ίδια που μπαίνουμε στο blogger.

2ο βήμα: Βλέπουμε τα Λευκώματά μας, στην αρχική σελίδα. Από προεπιλογή, υπάρχει ένα λεύκωμα για κάθε blog που διατηρούμε.

3ο βήμα: Αν δεν έχετε ξαναμπεί στο Picasa, δώστε λίγο χρόνο για να περιηγηθείτε, να δείτε τις εικόνες σας, και να εξοικειωθείτε με το περιβάλλον.

4ο βήμα: Για να ανοίξουμε ένα λεύκωμα, απλά κάνουμε κλικ επάνω του.

5ο βήμα: Βλέπετε κάποιες φωτογραφίες που είστε 100% σίγουροι ότι δεν χρησιμοποιείτε; Μπορεί να την είχατε ανεβάσει κατά λάθος, μαζί με τις υπόλοιπες, ή στην πορεία να το μετανιώσατε και να μη δημοσιεύσατε την ανάρτηση. Κι όμως, η φωτογραφία είναι ακόμα εκεί και καταλαμβάνει πολύτιμο χώρο. Τέτοιες φωτογραφίες πάνε για delete, χωρίς δεύτερη σκέψη, εκτός αν θέλετε να τις δημοσιεύσετε στο μέλλον.

6ο βήμα: Επιλέξτε τη φωτογραφία που θέλετε σβήσετε, κάνοντας κλικ επάνω της.
Εδώ βλέπετε, ότι έχω την παλιά εικόνα του τίτλου μου, ανεβασμένη 5 φορές! Τι σπατάλη χώρου!
Και ούτε καν τη χρησιμοποιώ πια!

7ο βήμα: Σβήστε τη! Τα λέει όλα η εικόνα:
Μπορεί να πάρει λίγο χρόνο να σβηστεί εντελώς και να απελευθερώσει χώρο, αλλά θα γίνει.
8ο βήμα: Επαναλάβετε τη διαδικασία, για όσες φωτογραφίες δεν χρησιμοποιείτε καθόλου.

9ο βήμα: Πάμε πάλι πίσω στο λεύκωμα.

10ο βήμα: Βλέπουμε εδώ μια φωτογραφία από το blog μου. Είναι 129kb. Πολύ καλό μέγεθος, αλλά για να σας δείξω τη διαδικασία, θα υποθέσουμε ότι είναι πολύ μεγάλη και θέλω να την αντικαταστήσω με μια μικρότερη.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Bεβαιώνομαι ότι έχω το πρωτότυπο της φωτογραφίας (jpeg) στον υπολογιστή μου!!! Αν  για κάποιο λόγο την έχω διαγράψει από τον υπολογιστή μου, θα πρέπει να κατεβάσω αυτή από το Picasa και να την αποθηκεύσω, προτού τη διαγράψω και από το Picasa!

Κατεβάζω τη φωτογραφία από το Picasa, αν δεν τη βρίσκω στον υπολογιστή μου.

11o βήμα: Και τώρα... τα άσχημα! Μέχρι να ανεβάσω τη νέα μικρότερη εκδοχή της εικόνας μου, η παλιά θα εξαφανιστεί από το blog μου! Βλέπετε το απαγορευτικό; Μην τρομάζετε!!!


12ο βήμα: Αφού μικρύνω την εικόνα μου, με τον τρόπο που δείχνω εδώ, είμαι έτοιμη να την ξανανεβάσω. Πηγαίνω στην ανάρτηση μου, και κάνω κατάργηση στην εικόνα με το απαγορευτικό. Είναι η παλιά, που μόλις έσβησα.


13ο βήμα: Επιτέλους, είμαι έτοιμη να ανεβάσω την καινούργια μου φωτογραφία! Το κάνω κανονικά, όπως συνήθως, στην ίδια θέση που βρισκόταν και πριν. Δεν ξεχνώ να αποθηκεύσω την ανάρτησή μου, πατώντας Ενημέρωση! Όλα έτοιμα!

Η φωτογραφία μου είναι και πάλι στη θέση της, αλλά μικρότερη! 

Ελπίζω όλα αυτά να σας φάνηκαν χρήσιμα! Όπως είδατε, χρειάζεται προσοχή για να μη χάσουμε κάποια εικόνα. Είναι σίγουρα χρονοβόρο, αλλά δε χρειάζεται να τις σβήσετε και να τις μικρύνετε όλες, ούτε όλες την ίδια μέρα. 1-2 την ημέρα είναι καλά. Γιατί μην ξεχνάτε. Ακόμη και μια φωτογραφία των 3Μb μας ανοίγει χώρο για...20 περίπου φωτογραφίες των 150kb.
Καλή επιτυχία!

Σχόλια

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μου έλυσες απορίες, πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου. Φιλιά, να'σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία κυρία έχω απορία( περιέργο θα ήταν να μην έιχα ε??χαχαχα) όταν διαγράφουμε μια φωτογραφία απο το picasa αυτομάτος διαγράφετε και από τις αναρτήσεις μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, ναι διαγράφεται. Γι' αυτό πρέπει να προσέχουμε τι διαγράφουμε.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;