Τι θα γίνει με το gadget "Λίστα Ιστολογίων;"

Τώρα που το Google Reader θα καταργηθεί, όλοι αναρωτηθήκαμε τι ακριβώς θα επηρεαστεί στο Blogger. 
Και ενώ σας ξεκαθάρισα ότι δεν πρόκειται στην ουσία ν' αλλάξει τίποτα, όσον αφορά τα Mέλη μας και τη Λίστα ανάγνωσης του Blogger, η φίλη Χαρά απ' το "Καν' το μ' αγάπη", με ρώτησε αν θα επηρεαστεί το gadget "Λίστα Ιστολογίων". Ξέρετε, αυτό που παρουσιάζει μια λίστα με τα ιστολόγια που παρακολουθούμε στο blog μας.
Επειδή δεν ήμουν 100% σίγουρη από πού αντλεί τα feed (ροές) του στο συγκεκριμένο gadget, έθεσα τη σχετική ερώτηση στο επίσημο forum του Blogger. H επίσημη απάντηση που έλαβα πριν λίγο, ήταν ότι δεν πρόκειται να επηρεαστεί αυτό το gadget-άκι. Δηλαδή, η λίστα με τα ιστολόγια των φίλων μας, δε θα πάει πουθενά.
Δεν πιστεύω να μου είπαν ψέματα!
Αυτά τα ευχάριστα και ολίγα.
Φιλάκια!

Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρον η πληροφορία! Ευχαριστούμε Λίνα για άλλη μια φορά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ευχάριστο..να είσαι καλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά μπράβο Λίνα μου για την ενημέρωση που μας κάνεις κάθε φορά.Καλό βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστουμε Λινα!!εγω παντως εχω βολευτει περισσοτερο με το Bloglovin που σου δειχνει ποσες αναρτησεις δεν εχεις διαβασει απο ενα μπλογκ παρα με την Λιστα ιστολογιων που σου δειχνει την τελευταια μονο!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νάσαι καλά Λίνα μου,για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση
    Φιλάκια πολλά και καλό 3ήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίνα μου, δεν μπορώ να βάλω ένα συγκεκριμένο ιστολόγιο (http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/ ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ) στη λίστα με τα αγαπημένα μου ιστολόγια (και θέλω να το βάλω οπωσδήποτε). Μόλις κάνω κλικ στο "προσθήκη" μου
    εμφανίζει το εξής :"Δεν ήταν δυνατός ο εντοπισμός ροής δεδομένων γι αυτή τη διεύθυνση URL.Δεν θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις και ο χρόνος ανανέωσης " .
    Το μόνο που γίνεται είναι να εμφανίζεται τελευταίο στη λίστα μου και χωρίς φωτογραφία - στις λιστες άλλων ιστολογίων εμφανίζεται κανονικά !!!!!
    Να είσαι καλά !!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, το προσπάθησα κι εγώ, αλλά δε γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Καλύτερα να επιλέξεις από τα "Ιστολόγια που Παρακολουθώ", θα βρεις τις ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ και θα επιλέξεις το κουτάκι, και μετά Προσθήκη.

      Διαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πολύ , Λίνα μου !!!! Ολα τα ιστολόγια που έχω στη λίστα με τα αγαπημένα τα έχω αποθηκεύσει μ' αυτό τον τρόπο . Δοκίμασα κι αυτό που λες αλλά δεν μου εμφανίζει το συγκεκριμένο blog στην επιλογή "Τα ιστολόγια που παρακολουθώ" για να το επιλέξω.
    Να ρωτήσω και κατι ακόμη ??? Πώς γράφουμε το link του blog μας πάνω σε μια φωτογραφία ???
    Έχεις κάποια σχετική ανάρτηση ????
    Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, για να παρακολουθήσεις ένα ιστολόγιο πρέπει να κάνεις κλικ στο μπλε κουμπάκι "Γίνετε μέλος" (οι περισσότεροι blogger) το έχουν. Δυστυχώς σήμερα, πέτυχες τη μέρα! Κάποιο πρόβλημα έχει και δεν εμφανίζεται! Λογικά θα το φτιάξουν σύντομα.
      Όταν λες link εννοείς υποθέτω ως λογότυπο/υπογραφή. Δες αυτή την ανάρτηση:http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/02/imagelogo.html

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;